FUR FUR?







/ futerko - @ / torebka, pasek - SH / rajstopy - Terranova / spodenki, bransoletka, bluzka - H&M / buty - New Look / paznokcie - Paese, Clarins /

Jak Wam mija dzień kobiet? Obdarowane łakociami, kwiatami? :)
Udało mi się wczoraj założyć z pomocą Wojtka fanpage bloga na facebooku - polubcie prosze i jesli możecie, zaproście swoich znajomych. :)

Udało mi się dziś kupić w perfumerii Hebe perfumy o zapachu waty cukrowej za 11,90! Wzięłam je twierdząc, że są po tak śmiesznej cenie, że nawet jesli nie będą mi się podobały, to nie będzie mi szkoda wydanych pieniędzy ;) Uwielbiam przesłodkie zapachy, używam waniliowego, B. Spears 'Circus' i mojego ulubieńca Thierrego Muglera 'Angel', uwielbiam również Escadę 'Magnetism' której niestety obecnie na mojej półce nie ma.
/ fur coat - @ / bag, belt - SH / tights - Terranova / shorts, bracelet, blouse - H&M / shoes - New Look / nails - Paese, Clarins /

How are your Women's Day going? Gifted with sweets, flowers? :) Yesterday, with a little help from Wojtek, I succeeded in creating the facebook fanpage for blog. Please, like it and if you can - invite your friends. :)

Today, in Hebe perfumery, I found the perfumes with scent of candy floss for 11,90zł! I took them because I thought they are for such ridiculous price so that's ok even if I won't like it ;) I love sweet aroma's, currently I'm using vanilla, B.Spears 'Circus' and my favorite Thierry Mugler's 'Angel'. Escada 'Magnetism' is another favorite of mine which sadly, I don't have already.


Ku mojej radości po przyjściu do domu czekała na mnie paczka od Si: haute fashion, super niespodzianka!
When I've come back home I was very pleased because the parcel from Si: haute fashion has been waiting for me, great surprise!