BLACK












/ ramoneska - second hand / bluzka -  ZARA / legginsy, naszyjnik - H&M / bransoletka CADO / buty - VANS / portfel - Cropp Town /

Dawno mnie tutaj nie było! Zeszły weekend spędziłam w Bukowinie i Białce Tatrzańskiej na Polkach Folkach, pierwszy raz w życiu byłam w górach, zobaczyłam je zresztą dopiero wyjeżdżając, wcześniej cały czas była mgła. Już wiem, że nie jest to miejsce dla mnie, w telefonach nie ma tam zasięgu :P
Wróciłam do Poznania z zapaleniem oskrzeli, nic miłego. Musiałam się położyć na kilka dni do łóżka, dziwnie poczułam się wychodząc wczoraj na dwór, ostatnim razem był śniej i zimowy płaszcz, parę dni zrobiło ogromną różnicę w pogodzie, trafiłam na moment który bardzo lubię na ulicach, ludzie chodzą jeszcze w kozakach, niektórzy czujac pierwsze promienie słońca ubierają w szaleństwie sandały. Sama co chwilę zdejmuję kurtke i zakładam, raz mi ciepło, raz zimno.
Wyszłam z łóżka w piątek aby dokończyć przygotowania do spotkania blogerek, które miałam przyjemność organizować. Przypadło ono w sobotę, było na prawdę fajnie! Wrzucę za dzień, dwa relację. Będę miała z tej okazji również dla Was niespodziankę, śledźcie :)