SEQUINS



/ sukienka - Mohito / ramoneska - SH / spodnie - Bershka / buty - StyloweButy / bransoletka - H&M /

/ dress - Mohito / ramones - SH / pants - Bershaka/ shoes - StyloweButy / bracelet - H&M /

Zdjęcia zawieruszyły się gdzieś w czeluściach komputera i totalnie o nich zapomniałam! Robiliśmy je w przerwie chwilowej od zimy, pamiętam, ze już dałam się nabrać na nadejście wiosny.
Sukienka jest mojej przyjaciółki Julii, jest piękna (i sukienka i Julia!), ale niestety niemądrze uszyta, bardzo haczy rajstopy, musiałam więc założyć do niej spodnie z eko skóry. Rani też pachy, totalnie nie nadaje się na dłuższe wyjścia, szkoda :( Ramoneska już znana i lubiana, za 40zł :)

Jeśli lubisz mojego bloga, to zapraszam Cię na jego fanpejdża -> KLIK
Oraz na Instagram gdzie lądują mniej oficjalne zdjęcia -> KILK