ORANGE BLOG TALKS LOOK


Tydzień temu, miałam przyjemnośc brac udział w Orange Blog Talks Look, postanowiłam napisać o wydarzeniu słów kilka. Całośc odbywała się w Łodzi w galerii OFF, super klimatyczne miejsce! Byłam przemiło zaskoczona, pełno alternatywy. Zadbano aby każdą blogerkę portaktować indywidualnie, moje zaproszenie zaczynało się od słów a może następny tatuaż zrobisz w Łodzi?' bardzo trafione!Impreze poprowadzili Karol Paciorek i Włodek Markowicz czyli duet Lekko Stronniczy, super unieśli temat.

Wszystkie wykłady i warsztaty opiszę i ocenię w skali od 1 do 5.

*Jak zmienia się blogowanie? - blogi modowe dziś i jutro
Style Digger / Joanna Glogaza

Duzo suchych informacji, miło, ale własciwie nie zostało powiedziane nic, czego blogerka modowa by nie wiedziała.
moja ocena: 3/5

*10 złotych zasad współpracy blogera modowego z marką
Fashionelka / Eliza Wydrych - Strzelecka

Super wykład! Eliza to przemiła dziewczyna, która nie robi tajemnicy ze spraw takich jak zarobek na blogu, a przecież każdy wie, że ten temat istnieje. To fajne, kiedy możesz zapytać o radę koleżankę starszą stażem. Ogrom informacji potrzebnych, brak informacji z którymi nie można się zgodzić.
moja ocena: 5/5

*Kilka rzeczowych słów na temat pisania o modzie
Michał Zarzycki

Tu niestety zbyt wiele powiedziec nie mogę, ocenę sobie daruję, bo zwyczajnie na połowie wykladu mnie nie było. Żałuję, ale cóż, innym razem.

*Prawo w internetach - jak bezpiecznie blogować o modzie
Mecenas Barbara Celejowska

Cieszę się, że umożliwiono nam spotkanie Barbarą, ponieważ na codzien nie mam kogo zaptać o moje prawno-blogowe wątpliwości, pewnie reszta blogerek również. Zdecydowanie potrzebny wykład, mam nadzieję, że bede mogła jeszcze kiedyś w takim uczestniczyć.
moja ocena: 5/5

*Redesign bloga. Blog modowy na wybiegu
ZombieSamurai / Paweł Opydo

To był chyba mój ulubiony wykład! Dużo informacji o wyglądzie bloga, wszystko pokazane na przykładach. Nie oszukujmy się, wygląd naszego bloga to istotna sprawa, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że czesto to ona decyduje czy na blog trafimy ponownie. Ja na pewno rezygnuje z wchodzenia na blog, którego estetyka mi nie pasuje, chociażby treść czy zdjecia były super, moje oczy tego nie znoszą, po prostu NIE :) Kobiety lubie się otaczać rzeczami ładnymi. Cieszę się, gdyż mój blog nie zalicza wtopy żadnej wymienianej przez Pawła, a zawiera wszystkie wymienione przez niego atuty.
moja ocena: 5/5

*Warsztat: 12 typów kobiecej sylwetki i co z tego wynika?
Magdalena Rozenfeld

Ojezusie, na koniec taki ciężar. Wynudziłam się, informacjie suche, podawanie treści przez godzinę, nie zapamiętałam nic, nadal nie wiem jakim rodzajem sylwetki jestem.
moja ocena: 1/5


Czy warto iść? Tak, warto!