TOTALLY FUCKED



/ płaszcz, spodnie - Zara / bluza - DzieńDobry / czapa - Sinfashion / rękawice - Avanti Konieczko / szal komin - babcia <3 / torba - Six / buty - Even&Odd (TkMaxx) /
/ coat, pants - Zara / blouse - DzienDobry / beanie - Sinfashion / gloves - Avanti Konieczko / chimney scarf - grandmother <3 / bag - Six / shoes - Even&Odd (TkMaxx) /

Dziś w Poznaniu odbył się kolejny raz babi targ organizowany przez Babiląd, ty razem w Zamku, byliście kiedyś na czymś podobnym? Polecam wybrać się poznaniakom na kolejną edycję, na prawdę każdy znajdzie coś dla siebie, ja zakupiłam sobie sukienkę, kurtkę i plecak, mierzyłam piękny sweterek COS ale niestety na mnie nie wyglądał równie ładnie jak na wieszaku. Dodam, ze przeszłam całość szybciutko, byłam tam godzinę, gdybym chciała się zatrzymać przy każdym sprzedającym musiałabym spędzić tam kilak godzin, to fajna alternatywa dla lumpeksów. Wejście kosztuje 5zł, dla sprzedających 20:)