MAJA MIUSOW HAIRBAND

>

/ opaska do włosów - Maja Miusow / pasek - River Island / pierścionek - Six / buty - Stylowe Buty / płaszcz, spodnie - New Yorker /
/ hairband - Maja Miusow / belt - River Island / ring - Six / shoes - Stylowe Buty / coat, pants - New Yorker /

Szukałam okrycia wierzchniego i szukałam... Jak nie z materiału odzwierzęcego, to z ich dodatkiem, tu puch, tu kawałek futerka na kapturze. Jak już 100% bez bólu i cierpienia, to za milion złotych. Kiedy juz znalazłam coś ładnego, na co mnie stać, to cieniutkie jak nie wiem... I tak dwa miesiące, tu juz wyprzedaże, resztki resztek a ja w starym płaszczu, postanowiłam: dobra! wezmę ten błękitny i namówię babcię na zrobienie podszewki z polaru. Idę, nie ma... Już mi było źle, aż trafiłam na TEN płaszcz, miłość od pierwszego wejrzenia za 80zł. Oglądam spodnie, wyprzedaże, pełno za 20zł, biorę do reki piękne, z cekinów mówiąc 'dlaczego te nie mogą być tak tanie?' i jeb! Są za 19,90, tak mogę robić zakupy! :)