REDREDRED






/ futro (oczywiście sztuczne!) - Vero Moda / rękawiczki - no name / sweterek - H&M / kołnierzyk - sprawne rodzinne ręce / buty - @ / spodnie - Zara / lakier - Golden Rose /

Na większości zdjęć z tego dnia mam przezabawne miny, był ogrom śniegu, strasznie oślepiającego śniegu :D Mój makijaż długo nie wytrzymał ;)

Ostatnio oglądam ogrom blogów modowych, zastanawiam się, dlaczego dziewczyny ubierają się do zdjęć nieadekwantnie do pogody? Nie rozumiem, przecież nie chodzicie tak na co dzień, bez sensu :D

Muszę się Wam pochwalić, chyba dojrzałam do soczewek, noszę od wczoraj :) Nie ogarniam troszkę, nie wiem jak rozróżnić ich strony, dziś w nich na chwilę zasnęłam, tak mnie po tym drażniły, ze musiałam zdjąć. Dziwnie w nich, ale mam nadzieję, ze się przyzwyczaję, chciałabym móc nosić okulary przeciwsłoneczne.

Dosłownie przed chwileczką dostałam informacje, że 'wiszę' na wystawie aktowej Dmytra Gurnickiego, potrwa ona miesiąc, więc mam nadzieje, że odwiedzę Warszawę w tym czasie, a tym czasem zapraszam na nią Was :) Obejrzyjcie filmik zwiastujący wydarzenie, posłuchajcie kilku słów autora na ten rodzaj fotografii.



Wielkimi krokami nadchodzi Fashionphilosophy Fashion Week Poland, wybieracie się? Bardzo, bardzo mocno chciałabym móc tam być i już zazdroszczę tym, których ta przyjemność spotka, mnie niestety nie stać na bilety. Poróbcie koniecznie masę zdjeć!:)

Chciałam Wam jeszcze pokazac urzekający mnie filmik przedstawiący historię kultowej kurtki Chanel: