SUNNY SNOW!












/ naszyjnik, koszula, kurtka, rajstopy, spódniczka, lakier - H&M / bransoletka - Lokaah / buty - DC (sprzedam!) /

Tego dnia pogoda była cudowna! Ciepło na tyle, aby było przyjemnie, a na tyle zimno, aby śnieg topniał powoli, jak dla mnie mogłoby tak być kolejny miesiac :P

Jak Wam mija niedziela? Czy jest to u Was leniwy dzień? U mnie zdecydowanie! Tym bardziej, jeśli w sobotę wieczorem wyjdzie się z domu ;) Nie przepadam za tym dniem tygodnia, nic sie człowiekowi nie chce, w dodatku to u nas w domu dzień sprzątania. Lubię z wyprzedzeniem umówić się na koniec tygodnia do rodziny, przyjaciół, zobowiązuje mnie to do ruszenia tyłka ;)

Mimo, ze prawdopodobnie nie zobaczę 'na żywo' wystawy o której pisałam Wam w poprzednim poście, to dostałam z niej zdjęcia! :) Jestem bardzo zadowolona.

/ necklace, shirt, jacket, tights, skirt, nail polish - H&M / shoes - DC /

The weather was brilliant that day! It was warm enough to feel nicely but at the same time so cold that snow was melting slowly. It could be that way for the next month :P

How is yours sunday going? Is it lazy day for you? Mine is definitely lazy! Even more when you're going out at saturday's evening ;) I don't really like this day, loath to do anything, and additionaly it is cleaning day at our flat. I like to booked up some time at the weekend for my family, friends, it obligate me to pull my finger out ;)

Altough I probably won't see this exhibition that I wrote about in the last post, but I got photos of that! :) I'm very pleased.



Na koniec pokażę Wam efekty wspólpracy Acne Studios z Williamem Wegmanem (wiosna/lato 2013), jak dla mnie: BOMBA :) Uciekam lenić się oglądając Dextera, ale wpierw skoczę do sklepu po coś słodkiego aby dopełnić czil... :)

And lastly, I'll show you the effect of cooperation Acne Studios with William Wegman (spring/summer 2013), for me: AWESOME :) Now I'm going to lay around and watch Dexter, but firstly I'll go buy some sweets to fulfill chillout... :)