SPOTKANIE BLOGEREK PŃ / KONKURS






Spotkanie to było planowane od dawna, nikt nie mógł się za to porządnie zabrać więc wzięłam sprawy w swoje ręce i z pomocą dziewczyn przygotowałam spotkanie blogerek 13 kwietnia :) Dzięki uprzejmości właścicielki odbyło się ono w Babki Cafe, miejscu które znam i lubię od dawna, jak chyba każdy łasuch. Spędziłyśmy czas plotkując, dzieląc się doświadczeniem w blogowaniu, było miło i kameralnie, bez spiny :) Bałam się ze do spotkanie nie dojdzie, gdyż kilka dni wcześniej rozłożyło mnie zapalenie oskrzeli, ale czy zabawny głos mnie powstrzyma? ;) Miłą niespodzianką była paczuszka prezentów od sponsorów chcących się pod spotkaniem podpisać, co podbudowało mnie w organizacji, dziekuję im raz jeszcze.



                                                                        Baga-Baga
                                                                      LemonLovely
                                                                   MONOPOLKA

                                                                        CADO
                                                                          Pollena
                                                                           Vipera
                                                                           PILOMAX
                                                                        bydziubeka
                                                                        Floslek

                                                                         Igruszka
                                                                           KOD
                                                                       MONOPOLKA
                                                                       zamotki CADO



Mam dla Was NIESPODZIANKĘ :) Macie szansę otrzymać taki sam zestaw kosmetyków Floslek! Osoba zostanie wybrana losowo (wysyłka tylko na terenie kraju). Zasady są proste:
1. Polub profil bloga na facebooku CustomLookINK
2. Polub profil Floslek  

3. Zostaw w komentarzu pod tym postem link do Twojego profilu na Facebooku :)
Szczęśliwiec do którego poleci paczuszka będzie wylosowany we wtorek 30.04, zgłaszać się więc możecie do poniedziałkowej północy :)