SI:HAUTE PANTS







/ spodnie - Si:haute Fashion / bluza - H&M / bluzka - no name / broszki - Monopolka / naszyjnik - New yorker / buty - Nike /
Te spodnie na pewno tu jeszcze zobaczycie, miłość od pierwszego wejrzenia :D
Jak spędzacie długi weekend majowy? Ja byłam w sobotę i niedzielę na konwencji tatuażu we Wrocławiu, bawiłam się świetnie! Konwenty to okazja do kilku dni oderwania się od rzeczywistości, gości tam wielu zdolnych artystów których mozna obejrzeć przy pracy, ogrom kolorowych ludzi, organizatorzy dbają też o atrakcje dla odwiedzających przygotowując koncerty czy np. pokaz 'Once upon a time' autorstwa Aniki Stanclik ze studia CocoCabana i Diany Błażków w którym miałam okazję iść, malowała mnie cudowna Ewa Grzelakowska-Kostoglu. Wcieliłam się tym razem w rolę wydziaranej Czarodziejki z księżyca, a teraz czas pracować, czeka mnie zrobienie ogroma dredloków :)




Zdjęcie z poprzedniej edyzji 'Las Chickas Muertas' :)


Na konwencji przytuliłam nowy piercing :) Kolczyk zamontował mi Morbid ze studia StreetTattoo.


Gratuluję Lakierowniczce wygranej w KONKURSIE z poprzedniej notki :) Jej komentarz był trzynastym w kolejności, a taki numerek został wylosowany.