OH SUNGLASSES! PAPROCKI&BRZOZOWSKI 'DALIA'

 


/ spodnie - ChoSo / top - Stradivarius / buty - H&M / torba - SH / naszyjnik - zamotki.CADO / okulary - SIX / lakier do paznoci - NYC /

/ pants - ChoSo / top - Stradivarius / shoes - H&M / bag - SH / necklaces - zamotki.CADO / sunglasses - SIX / nail polish - NYC /

Powtórzę się, ale uwielbiam spodnie z obniżonym krokiem, uwielbiam! Spodnie dla mnie muszą być wygodne, na przykład dżinsowe rurki noszę tylko poza domem, nie lubię w nich siedzieć.
Kiedy zobaczyłam te okulary musiałam je mieć, kupiłabym je nawet wydając ostatnie pieniądzę, dawno nie widziałam tak ślicznych :) Wpadły mi w oko od razu, niestety ciężko jest mi dostać ładne, nietypowe okulary, a jak już znajdę, to mnie na nie nie stać, życie ;)


Oglądaliście wczoraj pokaz Paprocki&Brzozowski? Ja niestety tylko przed komputerem :( Co sądzicie o kolekcji 'Dalia'? Mnie nie zaskoczyła, pokazali to, czego się spodziewałam, wiedziałam, ze bedzie dobrze! Dużo cekinów ktore bardzo lubię, piękne elementy futerkowe, dla mnie szkoda, ze zapewne zwierzęce, piękna żółć, czerń, no i motyw węża, moich ukochanych zwierząt :) Cieszy mnie też powrót wersji dla panów w pokazie.










zdjęcia z pokazu: Jakub Pleśniarski/LAMODE.INFO