SI:HAUTE SKIRT/ŁUKASZ JEMIOŁ SHOW

 

/ spódnica - Si:Haute Fashion / buty - @ / bluzka - no name / torebka - H&M / naszyjnik - byDziubeka /

/ skirt - Si:Haute Fashion / shoes - @ / top - no name / handbag - H&M / necklaces - byDziubeka /

Spódnica, którą można pokazać na milion sposobów, jeszcze na pewno się tu pojawi :) Buty, które mam na sobie bardzo mi się podobają, niestety okazały się na mnie za duże :( (gdyby ktoś reflektowal to wiecie :D darunia511@vp.pl) Pięknie mieniącą się na milion kolorów torebeczkę kupiłam na przecenie za 20zł, czy oznacza to, że Polska nie jest gotowa na takie trendy? Ja jestem w niej zakochana!

Kilka zdjęć z przedwczorajszego pokazu Łukasza Jemioła do obejrzenia, jeśli tak jak ja, nie było Wam pisane zobaczyć pokazu na żywo:









Zdjęcia z pokazu: AKPA Polska Press